2022 © Toate Drepturile Rezervate 
Acasa     |     Politica de confidentialitate     |     Termeni si conditii     |     Cookies     |     ANPC     |     Contact
Acasa     Servicii si Preturi     Blog     Contact
Logo
Servicii de consultanta SEO

Analiza SEO ale site-urilor concurente

Un aspect caruia nu i se acorda atentia cuvenita este analiza SEO a site-urilor concurente afacerii dumneavoastra. In urma acestuia veti identifica punctele slabe si punctele forte ale acestora, precum cele mai accesate pagini, produsele sau serviciile de top, cuvintele cheie pe care acestia le folosesc cu succes. Intelegeti concurenta si imbunatatiti pozitionarea site-ului dumneavoastra in Google, crescandu-va competitivitatea si obtinand cat mai mult trafic organic. 

Multe companii aleg sa foloseasca Google Ads sau Facebook Ads cu scopul de a atrage mai multi clienti potentiali, cheltuind sume importante pentru fiecare click sau vizitator. Comparand aceasta strategie de marketing cu optimizarea pentru motoarele de cautare, cunoscuta sub numele de SEO, rezultatele campaniilor Google Ads si Facebook Ads se opresc odata cu epuizarea bugetului, in schimb optimizarea SEO va continua sa produca rezultate foarte mult timp dupa implementare. Daca bugetul de marketing va permite, atunci este recomandat sa folositi atat publicitatea prin Google sau Facebook Ads cat si serviciile SEO.
Analiza SEO concurenta
Analiza SEO concurenta
Analiza SEO a site-urilor concurente va ofera posibilitatea de lua decizii informate, pe baza unor informatii valoroase, si veti putea planifica o strategie de marketing potrivita domeniului de activitate al firmei dumneavoastra. Acest serviciu este foarte similar cu auditul SEO, insa principala diferenta este ca toata atentia este orientata catre concurenta dumneastra. Raportul de analiza SEO va identifica numarul de vizitatori pe care concurenta il primeste pentru fiecare pagina, produs sau serviciu pe care acestia il ofera. Deasemenea veti vedea de pe ce dispozitive este accesat site-ul concurent, dar si sursa traficului.

Va prezentam cateva exemple de sursa a traficulul unui site:

- Direct - atunci cand vizitatorul introduce adresa site-ului direct in browser.
- Organic social - vizitatorul acceseaza site-ul ca urmare a unei postari vazute pe retelele de socializare precum Facebook, Twitter sau Instagram.
- Organic - vizitatorul foloseste anumite expresii, cunoscute sub numele de cuvinte cheie, atunci cand cauta o anumita informatie, un produs sau serviciu, folosind motoarele de cautare precum Google, Yahoo sau Bing. Pentru ca site-ul dumneavoastra sa fie listat in aceste motoare de cautare si pentru a atinge o pozitie cat mai inalta, veti avea nevoie de servicii de analiza SEO.
- Indirect - vizitatorul acceseaza site-ul ca urmare a unei postari sau referinta vazuta pe un alt site. Aceasta referinta poate fi un anunt de vanzare pe un site precum OLX, o postare pe un blog sau pur si simplu o recenzie a unui client multumit.
Servicii de analiza SEO site-uri concurente
Servicii de analiza SEO site-uri concurente
Pentru a va putea compara site-ul cu cele ale concurentei si a putea crea cel mai potrivit plan de marketing, va recomandam sa achizitionati atat serviciul de Audit Seo cat si cel de Analiza Seo concurenta. In urma analizei veti identifica care sunt cele mai valoroase site-uri de care va puteti folosi pentru a va promova gratuit afacerea, dar si care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie care pot face mult mai competitiv in mediul online. 

Folosim unul dintre cele mai complete software-uri din industria SEO, care se bazeaza in principal pe cifre, avand o baza de date incredibil de mare, ce include toti termenii de cautare pe care oamenii ii folosesc atunci cand folosesc Google sau YouTube. In urma analizei SEO va putem spune care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie, precum si gradul de dificultate al fiecarui cuvant pentru a ajunge in prima pagina Google.

Implementarea recomandarilor noastre rezultate din analiza SEO este facuta de catre dumneavoastra ori de persoana care se ocupa de administrarea site-ului firmei. In functie de platforma pe care se afla site-ul, ne putem ocupa chiar noi de aceasta implementare, insa acest lucru se va stabili pentru fiecare client in parte. Rezultatele optimizarii SEO a unui site nu sunt vizibile decat in timp. Uneori poate dura cateva saptamani sau chiar luni pana ce site-ul dumneavoastra este indexat de catre Google si va atinge cea mai inalta pozitie in cautari, in special in cazul cuvintele cheie foarte competitive.
Servicii de analiza pentru site-uri
Conform 'Statista 2022' peste 2.6 miliarde de oameni din toata lumea acceseaza lunar platforma YouTube. Acest lucru il face al doilea cel mai folosit motor de cautare, Google aflandu-se pe primul loc, dar si cea de a doua retea sociala. In fiecare zi sunt vizionate miliarde de ore de continut video. Statisticile arata ca marea majoritate a utilizatorilor platlformei au varste cuprinse intre 15 si 35 de ani si aproximativ 70% dintre acestia folosesc dispozitive mobile atunci cand vizioneaza continutul video.

Dupa cum ne arata statisticile, potentialul de trafic gratuit este foarte mare. Desigur, nu toate clipurile video vor ajunge virale. Insa nu aveti nevoie de milioane de vizualizari pentru a avea o campanie de marketing de succes. Cateva sute sau chiar mii de vizualizari se pot transforma in o multime de potentiali clienti care pot fi interesati de produsele sau serviciile pe care firma dumneavoastra le ofera. Iar cu ajutorul analizei SEO pentru YouTube puteti obtine aceste cifre cu usurinta. In urma serviciilor de analiza SEO vom identifica care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie si care este nivelul de dificultate al acestora. Pe baza acestora vom crea pentru clipul video cel mai potrivit titlu si o descriere ce va fi in concordanta cu recomandarile YouTube si optimizata in functie de domeniul dumneavoastra de activitate. 
Analiza SEO clipuri video YouTube
Analiza SEO clipuri video YouTube

Analiza SEO va ajuta sa planificati strategia de marketing

Comparati-va site-ul cu cele concurente

Servicii de analiza SEO si consultanta pentru YouTube

Serviciile noastre pot fi folosite si de catre persoanele sau firmele care isi doresc prezenta pe YouTube. Cu un numar incredibil de mare de utilizatori, aceasta platforma este foarte atractiva deoarece puteti atrage potentiali clienti cu ajutorul unui clip video. Daca optimizarea SEO pentru YouTube a acestui clip a fost facuta corect, acesta va 'lucra' pentru dumneavoastra inca dupa momentul postarii, aducand trafic gratuit pe site-ul dumneavoastra perioade foarte lungi de timp. Odata postate, clipurile video nu vor avea nevoie de vreo interventie din partea dumneavoastra, cu exceptia mesajelor sau a comentariilor pe care le-ati putea primi pe platforma YouTube, la care este recomandat sa raspundeti in timp util pentru a nu pierde potentialii clienti care ar putea fi interesati de produsele sau serviciile firmei dumneavoastra.

Intrebari si raspunsuri

Serviciile de analiza SEO a site-urilor concurente includ si consultanta?
Comunicarea si intelegerea nevoilor clientilor nostri este foarte importanta si vom face tot posibilul pentru a va raspunde la toate intrebarile dumneavoastra. Serviciile de analiza SEO a concurentei includ si consultanta in ceea ce priveste interpretarea informatiilor din rapoartele noastre.


Care este diferenta dintre auditul SEO si analiza concurentei?
Un audit SEO se concentreaza pe analizarea site-ului dumneavoastra, in schimb serviciile de analiza SEO a concurentei se concentreaza pe principalele site-uri concurente din domeniul dumneavoastra de activitate. Cele doua sunt strans legate si este recomandat sa le folositi pe ambele pentru o obtine cele mai bune rezultate in urma optimizarii pentru motoarele de cautare.


De ce am nevoie de un astfel de serviciu pentru site-ul afacerii mele?
Daca doriti ca prezenta dumneavoastra online sa fie cat mai competitiva, este recomandat sa va optimizati site-ul firmei pentru motoarele de cautare precum Google. Facand acest lucru veti ajunge in rezultatele cautarilor cu anumiti termeni sau cuvinte cheie relevante industriei in care activati. Pentru o firma ce ofera servicii de contabilitate intr-un anumit oras, cuvintele cheie relevante sunt: servicii de contabilitate Bucuresti, contabil Timisoara, contabil firma PFA. In functie de domeniul de activitate, identificam cuvintele cheie cu cel mai mare grad de reusita pentru a ajunge in prima pagina de rezultate Google, obtinand astfel o vizibilitate mai mare care va poate aduce mai mult potentiali clienti care cauta produse sau servicii pe care firma dumneavostra le ofera.
Servicii de analiza pentru site-uri